sobota, 10 maja 2014

Od Masako C.D. Venenum

Spojrzałam niepewnie na dziewczynę i po chwili namysłu podałam jej rękę. Ta przeciągnęła mnie przez dziurę w siatce, dzięki czemu skończyłam z brudnymi spodniami.
- Grzeczna dziewczynka... - powiedziała Venenum z tajemniczym uśmiechem na ustach.
Znowu zaczęła mnie ciągnąć i puściła moją rękę dopiero wtedy, gdy dotarłyśmy do szklarni. Stanęłam jak wryta.
- T..Tu jest pięknie! - wykrzyknęłam.
- No... Ale jak jesteś ze mną, sobie nie poczytasz. - uśmiechnęła się zadziornie - Idziemy na sushi!
- Przyszłyśmy tu tylko po to, żeby zaraz wyjść? - spytałam.
- Spokojnie, to niedaleko. - powiedziała i znów zaczęła mnie ciągnąć. - Zapomniałabym, mów mi Vene.
- Spoko... No to chodźmy.
Vene znów zaczęła mnie ciągnąć po ulicach miasta.
<Venenum? Sorry, brak weny.>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz